9 oktober 2011

Jag skrev igår men så dog internet och allting försvann,
orkade inte sätta mig och försöka skriva allting igen så lät de va. 

Nu imorse har jag i alla fall varit i stallet, vilket va tur att jag for så tidigt för nu regnar de..
sen har jag väl inte gjort någonting alls, bara haft riktigt tråkigt och väntar på att älskling ska vakna,
men tar en jävla tid.

Kommer bjuda på en gammal bild nu eftersom jag inte har någonting på den här datorn.
puss//LINN


Har ju föresten som sagt börjat rida Diana gumman igen,
nu efter 3 år;O
men fick då veta förra veckan då jag fråga vart Yatzy va, (fölet)
att han hade dött i somras pågrund av tarmvred..
R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0