6 oktober 2011

Hade inte tid att skriva igår,
va i skolan åkte direkt efter de till stan och köpte 2 bhar, stay ups och en parfym,
efter de skulle jag direkt till stallet och rida,
har börjat rida Diana igen, riktigt kul,
3 år sen jag red henne sist, shiieet, tiden går fort,
hon är ganska så pigg eftersom hon inte blivit riden sen dess,
bockade av mig igår den busen,
och jag stod sen och hoppa som ett fån typ för att komma upp men icket,
red ju barbacka eftersom hon är  så "smal och vältränad" för att kunna sadel :]
nej men hon har haft föl och efter de stått, så ganska tjock är min lilla buse!
och eftersom jag inte kunde blogga igårkväll va ju då eftersom att efter stallet for jag till älskling direkt och va med honom, sen hem och somna typ direkt.

Idag har jag varit i skolan,
och idrotten gymmade vi,
vadå musleknutte här nudå;)
fast näääe, men jag börjar få träningsvärk...
sen självklart gick jag till östra för att vänta på pojken min för att efter åka hem till honom,
så nu kom jag nyss hem efter massa knasigt,
och ska lägga mig och se film tills jag blir trött och sova,
skööönt, kan jag lova, det behövs sovas för min del.
puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0