4 oktober 2011

tjoo..
Kan väl inte säga att jag gjort mycket idag,
varit i skolan där vi gjorde massage och ögonbryn och frans färgning,
först jag på amanda i 2 timmar och sen hon på mig i 2 timmar,
men kan väl säga att vi hade roligt sista timmen, slams och kort tagning och jaa inte helt friska iaf^^
tur vi har kul :)

Efter skolan for jag ner till stan gick in och titta kläder men vart bara gummisnoddar med mig hem,
ska gå någon annan dag och titta riktigt noga på kläder,
eller nya skor, vill verkligen ha nya klackeskor!!
 I allafall så for jag till min pojke efter de och vi har väl inte gjort så mycket sen dess,
legat i sängen och sett tv, busat med lille gabbson ( gabriel, alex lillebror)
och nu kom jag nyss hem.

jag måste lägga in bilder då jag tagit nya,
har lämnat in datorn på lagning och nu har exakt ALLA bilder ALL musik,
PRECIS ALLT
på datorn försvunnit,
förbannad Linn efter de,
men aja jag lever trots de tråkiga...

ska sätta mig och göra klart en läxa nu sen prata med älskling lite efter de sova.
Puss//Linnzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0