3 oktober 2011

Tjoheej.
Tänk så längesen de va jag skrev här, verkligen sjukt..
har gått in då och då men jag har aldrig orkat skriva,
8 månader sen jag skrev, tiden går grymt fort.
jag gick i 9an, va så less på skolan allt va typ dåligt och jag hade inte ork till någonting,
men nya saker har hänt, allting är förändrat och jag går första året på gymnasiet.
Går hud/spa på Umeå Praktiska och kul är de, underbara klasskamrater och allt,
gick först på Liljaskolan barn och fritid men kändes inge kul,
och eftersom jag sökte stylist och spa först på draggen så va linjen jag går nu enda som fanns plats kvar på och som va närmast de på draggen, men jag ångrar inte alls att jag bytte dit!


Har världens bästa pojkvän, Alexander Sjöberg, även kallad Bäver av miljontals folk.
vi har varit tsm ett tag nu och jag är Lycklig, riktigt Lycklig,
mitt liv har verkligen förändrats,
är aldrig på stan längre heller ifall jag inte behöver köpa något,
Har ett liv utanför stan, riktigt härligt må jag säga ;D

Inget viktigt att berätta har jag, men tror jag kommer börja skriva här igen,
ska fixa en ny design, ska fixa allting här nu.
får se vad som händer sen.
ska Ta och plugga och sen förhör imorgon,
efter de har vi spa, vilket är sköönt,
och vi ska färga ögonbryn och ögonfransar ännu en gång :)

puss/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0