12 oktober 2011

Jag har tänkt lite nu och vill verkligen ändra min blogg till något som jag kan skriva om,
något som är mer intressant,
och som inte bara handlar om vad jag gjort på dagarna.
vill ändra designen och allt,
men ärligt jag har ingen aning om hur,
hur jag ska göra allting, kunna ändra på allt bara sådär,
så sjukt svårt.
jag kanske skaffar en till blogg där jag skriver om något speciellt och har den här bloggen som något jag bara vill läsa när jag blir äldre,
något som jag bara kan se då,
se hur jag levde nu osv.
när jag väl tänker efter är de faktiskt kul,
men nu är frågan, ska jag göra en ny eller inte..
jag ska tänka vidare på saken, och sen komma på va djag egentligen kommer skriva om^^
puss//LINN


 bild i repris.
men förstår inte försöker lägga in nya bilder men de funkar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0