23 Januari 2011

Kommit hem från UG,
värdelöst och tråkigt,
finns inte så mycket å säga,
spelade dator för de va Lan där i alla fall,
eller jag satt vid fb och msn^^
men så kul kan man ju också ha då man kan mycket om dataspel?

Efter ett tag kom jennie och paow (hur hon stavar de)
Satt med dom och va lite social,
över social kanske, som jag blir ibland..
gjorde som inte mycket mer,

Får se vad som händer idag.
blir nog stan där jag inte varit på tusen år,
egentligen bra de och väldigt skönt då de ändå inte händer nånting där,
men vill träffa folket igen och sen far jag därifrån,
förmodligen är med jennie då jag kommer hem!

sendå?
ingenting, sova och skola på måndag igen,
längtar då knappast och sen ligger jag efter med 20 sidor i allt..
åt skogen med skolan..ok?
bra pusshej..//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0