22 januari 2011

Va på Ug igår kväll fick inte fara någon annanstans..
träffade iaf en viss person jag gick iväg och prata med,
nu är de bara hans kompis jag ska ta ett snack med,
och förmodligen han igen då han anklagade mig IGEN för en sak,
blir less på hans jävla lögner till massa vuxna så jag får med dom å göra också,
trots att de faktiskt är HAN som gjort felen dom här gången..
men k för vissa som inte vågar ta saker själv!

Inte sovit nått inatt heller,
smärtan jag hade i ryggen va helt obeskrivlig,
kunde inte ens ligga nerde bara värkte och tryckte på och all skit,
aldrig någonsin haft så ont i ryggen, lite bättre nu iaf men bra är det inte.

Sitter nu bara i mitt rum och lyssnar på musik,
måste göra matten som jag ligger efter i nu efter jag varit sjuk,
sen rita klart bilden till skolan som ska va på en själv,
Kommer knappast klara den här terminen heller,
jaja , puss/LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0