20 Januari 2011

Jag har suttit hemma sen i söndags och inte gjort ett piss,
allvarligt..
jag har legat i sängen, soffan eller suttit vid datorn.
Har haft ashög feber och spytt som fan,
de jag kunnat leva på är piggelin, något annat har inte gått ner i magen,
inte ens kunnat komma till mun utan att jag ska ha mått illa.
Har ingen feber nu eller så,
är bara lite förkyld men inte fan får jag gå ut för de..
nej för mamma tänker inte släppa ut mig förän jag inte ens är förkyld längre,
braaaa... sitta inne tills vintern är slut antar jag?..

För övrigt saknar jag mina vänner och vill ut,
tråkigt som fan att sitta här, ingenting händer..
hoppas på att kunna smita mig ut genom pappa i helgen kanske,
jag förlitar mig på den planen...

puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0