11 Januari 2011

Nytt år, Skolan har börjat igen efter lovet och jag är förbannad.
Inte mycket som står rätt till nu för tiden,
och en del saker verkar inte vela ordna sej heller.
Får ta en dag i taget,
men de är svårt eftersom jag jämt tänker framåt och gör de negativt.

Skolan började i alla fall idag där vi inte gjorde så mycket.
Lovet har varit skönt,
jobbigt,roligt,hemskt,tråkigt osv,
Allt som går att hitta faktiskt,
nyårsnatten och kvällen/natten innan nyår måste ha varit de hemskaste som hände för mig i alla fall,
sen de tråkiga va väl förmodligen då man sov bort halva dagen och hittade knappt på något att göra sen,
men ordnade sej oftast tillslut!
Har ingen lust att skriva så mycket,
håller de aldrig och ledsnar så fort något händer,
då har jag ingen ork längre,
får de vad som händer,
ska nu hjälpa syrran med hårförlägningen,
sen hit vid datorn igen^^
puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0