5 September 2010

Några dagar sen jag skrev,
inte orkat, inte haft nått att skriva, och kommit hem sent,
därför dålig uppdatering.

Skriver bara om igår, som började med fotbollsmatch på morgon,
efter de va jag hemma tills de blev kväll och då for jag ner till stan och mötte upp Linnéa,
tjockade oss på frasses, och sedan gick vi vidare till bölesholmarna där Tim, Gurra, Hampus, Anton och Jenny va.
Bara mysig kväll, med eld och satt och prata. sen gick jag och Linnéa därifrån tillbaa där vi började va,
inte långt ifrån då vi had ekommit dit skulle vi gå till charlies för att blir hämtade av hennes mamma och vi skulle hem.

Och när jag och Linnéa gick till Böles så gick våra hjärtan i 280km/h..
Vi gick genom kolsvart skog, och när vi kommit en bit så började de låta som fan,
hoppade till och började gå hur snabbt som helst, när vi kommit en bit till så hade den där saken följt efter oss och börjat skrika igen, då sprang vi. fyfaaan, och jag som är mörkrädd som fan^^
TUR VI HADE VARANN!;O

puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0