27 Oktober 2010

Vadå jag och mimmi är väl inte konstiga?
haha jo lite galna är vi, men de gillas!


Va hemma fårn skolan för jag hade ås ont i huvudet,
men sen så gick ag ut med ornja och mötte upp några sen gick jag in igen,
efter de va jag crazy och smet ut till UG och där va jag med mimmi, jennie, cronken och några,
bakade kladdkaka som smakade åt helvette,
planerade massa saker gjorde vi då också,
nu jävlar blire stan ;)
hahahaha gaaaah grymt busiga är vi faktiskt,
vet inte vad jag ska skriva,
dags för mig att plugga i alla fall och sen skolhelvetet imorrn.

Och skolsköterskan ringde mig idag,
HEM,
haha vilket tard^^

puss//LINN

Kommentarer
Postat av: M I M M I

Det heter typ Sun suits eller nåt :)

2010-11-01 @ 22:18:43
URL: http://miimmiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig linn

2010-11-05 @ 16:13:55
Postat av: - M a r i a

sv, jag vill ocskå ha sånna:(

2010-11-08 @ 10:03:00
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0