28 maj 2010

Yeaah, vad hände med uppdateringen?
den rök ju åt pipan.

har hunnit hända massor sen sist jag skrev,
kulturnatta var grymt härligt med mina bruds, först grillning här i röbäck och sedan buss till stan där vi hade de bara kul. sen träffa jag massa andra folk också som jag va med ett tag. helt klart en värld kväll/natt.

igår va de rix fm som verkligen va helt världelöst.
slutade tidigt, tidigare än de skulle.
träffade några härliga personer och va med dom tills jag drog hem.
t.ex, Becca,Lisa, Oliver,Buskas,Umpe, Adreas och Amel.!

idag har inte varit så värt börjad halv 1 och slutade typ 5över ett.
värt att ens åka till skolan? tveksamt... ;S
sen somna jag då ajg kom hem och vaknade nu, är fortfarande tröttt!!!

puss//LINN

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: saknar dig me gumman.

2010-05-28 @ 19:52:53
URL: http://emmanormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0