15 maj 2010.

Igår spenderades min dag hos Jessica Lindgren, hon som är på headern!

Vi gick ut satte oss på åkern fota lite,
Va ute och gick men Kelly och Kajén och sen spelade vi kubb!

gick in och hyrde skräckfilm och sedan somna vi,
och imorse red vi och gjorde annat, älskar tjejen!
snackade också om lite allt möjligt.


Ikväll va jag med Alexandra, Leo och Ekke,
haha ärligt jag har blivit rädd för en av mina ALLRA närmsta vänner (ekke)
aja, han är farlig fan;O


gick väl bara runt på stan busa lite med ekke och sprang iväg med hans keps,
Leo och alex tittade igenom min mobil, haha "nya" bilder där^^

nu gör ajg väl inget alls, önskar att några roliga peroner kan logga in på msn,
min mobil funkar inte att smsa eller ringa med så de suger snaze!..

puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0