30 mars 2010.

GRATTIIS!


Min Bästavän, fyller år idag!
Grattis älsklings jessica<3

Har inte känt varann ett år ens men du betyder mest av alla,
Du vet att HELA min familj älskar dej och Grattar dej:)
Har flera minnen med dig på så kort tid.
du är min ängel, älskar dej så mycket!

De går inte beskriva med ord, så inte ens lönt jag skriver,
GRATTIS i alla fall :)<3
går inte att lägga in nån bild.

------------------------

Hemma från skolan nu i alla fall,
drygaste dagen orkar inte skriva om den.

Imorrn har jag coh Ebba uppvärmningen på idrotten, får se hur de går.

och efter skolan så far jag och Jessica och äter på nån resturang,
hon fyller ju liksom år idag, så imorrn firar vi de:)<3

//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0