28 mars 2010.

Glömt att ställa fram klockan en timme?
DO IT NOW, nu ska de va sommartid.
men snön faller bara mer och mer för varje dag som går?
Och de är nog inte bara jag som taggar och vill ha sommar NU.


I alla fall känns de osm om klockan är 5 nu,
vaknat tidigt varje dag i snart en coh en halv vecka nu,
och vaknar man tidigt på helgen och sen inte gör nånting, klart de känns sent då klockan bara är 1.

nä ska försöka hitta på något idag.
Igår var jag ju som sagt på stan med Eimante,
på kvällen for jag till stan igen och va med Ekke ett tag,
satt bara på sf och prata, ganska så skönt faktiskt,
speciellt om man kan snacka med honom om allt:)

nu hitta jag nåon att fara ut med så puss //LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0