28 mars 2010.

Ronja Nilsson fyller 15 idag :D GRATTIIIS<3

2004 lärde vi känna varann,
vi möttes faktiskt på ica (fyrklövern) sommaren 2004,
pratade och började sedan träffas och umgås,
du börja på samma skola, i paralell klass gick vi och de va underbart.
under 2006 va inte med varann lika mycket då du va bästis med gabriella.
vi träffades i alla fall och satte fler minnen på listan,
2007 fick vi fler minnen,
men senare då vi började 7an, skildes vi liksom åt,
vi började tjafsa ganska mycket, slutade va med varann lika mycket,
och saker hände, men vi hade underbar tid dom gångerna vi inte hade tjafs!
sommaren 2009 var galen, allt vi gjorde då går inte glömma!
nydala, ersboda, cykelturerna alla nya vänner vi skaffade TSM,
Den sommaren gjorde vi nog allt tsm,
de bästa va att vi höll ihop och va ett TSM.
8an, har inte varit lika bra, bråkat som fan har vi gjort,
är ALDRIG med varann, något hände och vi växte ifrån varann,
saker du hört som inte var sant fick dej att blir sur,
och saker jag hört som inte var sant fick mig att bli sur..
men nu har de gått ganska länge och vi börjar fixa ihop allting, sakerna som hänt går inte att ändra på,
men tiden framåt kan vi ta tillbaka, de vi missade går att göra de här året,
Ronja jag har hatat dej, men vi våda är förändrade och jag saknar dej,
tänker tillbaka på de vi hade och de va underbart.
massa saker är som jag inte tagit upp!
i alla fall ni fattar jag älskar henne.
och ett stprt GRATTIISSS :D<3<3


Kommentarer
Postat av: ronja

älskar dig

2010-04-04 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0