27 mars 2010.

Tjohejsan,

Drog ner till stan vid 11 där jag sen träffade Eimante (emma), Maria och Malin.
Gick runt lite överallt på stan och tillslut hamna jag och Emma på bik bok där vi skulle köpa ett linne,
2 för 100 kr stod de så vi tog dom där linnena och skulle betala,
Javisst då skulle de kosta 130 kr st.. vi köpte linnena gick till hm där Emma skulle köpa fondation,
rea på de också stod de, HALVA priset.
men visst då vi kom fram och skulle betala kostade de 50 kr st så de var inte rea.
hon köpte de i alla fall 2 st och sen bestämde vi oss att lämna tillbaka linnena vi köpte på bik bok och köpa annat.

när vi väl gjort de började "riktiga" shoppingrundan.
resten gick bra och jag fyndade:
1 vitt linne
1 svart linne
en t-shirt
där de står Love me, Love you
Ett par svarta tyg skor
ett par solglasögon.


dom där fem sakerna gick på 350 så de var ganska najs :D

lägger in bilder sen då jag tagit:) puss//LINN i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0