25 mars 2010.

Godmorgon.

SOVMORGON, väldigt skön morgon.
halv 10 far jag till västteg där jag åker buss ifrån till bräntis.
känns väldigt jobbigt att måsta leka lekar med 6orna, inget jag själ hade velat om jag gick i 6an, att leka lekar,
menmen, dom ska känna sej välkomna på Tegs Central enligt lärarna så vi måste göra de här..

Jag går ju inte ens kvar på Tegs central nästa år, så jag behöver inte va snäll och få dom att känna sej välkomna,
näe men lekar är ju roligt^^ inte.

Fast de vi kanske skulle göra va att ta en back som man skulle sitta i och åka nerför backen och slå ner klot,
så man spelar bowling med sej själv, de är fan kul(A)

ska göra mig klar och sen dra så puss //LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0