23 mars 2010.

Hemma nu, har varit i skolan, hem sen stan och sedan sett ekkes match.
men de gick ju som de gick, tror att Ekke är ganska så sur nu;]
är galet sugen på att reta upp han lite,^^

I alla fall så kommer jag inte vlogga så mycket med tanke på att jag nu sitter vid sämsta datorn och den andra är paj, den funkar inte, cry på det... det är verkligen åt pipan!!

Imorrn har jag och Ebba uppvärmning på idrotten och efter de så drar hela klassen till museet på gamlia,
JIPPII (NOT) men bättre än allt annat vi skulle haft, när vi kommer tillbaka är det EV och sen slutar vi.
så ganska härligt dag ändå!

Förutom att de blir att cykla till skolan för mig imorrn på en seg cykel.. aja funkar.

puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0