22 mars 2010.

Hejsan på alla.

igår skrev jag ingenting, de berodde på att ag började jobba 7 på morgon till klockan 4 sen klockan 4a var de möte på SURF, klockan 5 for jag till travet och red hem Musse, en litet busfrö, han är ju bara 4a år:)
efter de for jag hem duschadeoch for direkt till gamlia där jag va med Ekke och Magda!!
efter innebandymatchen gick vi till stan och då var även Ekkes syrra med.
härlig dag faktiskt men satt inte still en minut så trött var jag på kvällen jag jag lova.


Idag har jag inte varit i skolan, vaknade och for till tandläkaren där massa hände och nu har jag OONT!
sitter är och försöker äta nått vilket inte går så bra eftersom hela min mun är bedövad.
men jag är GAAALET hungrig har inte ätit nått sen lunchen igår.

ska försöka äta min mat nu och se på Top Model. puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0