20 mars 2010.

Godmorgon!

Vakna för ett litet tag sen och direkt jag vakna hade typ alla nått emot mig så har bråkat med hela familjen på morgon, förutom pappa.

aja,  idag blir de inte så mycket faktiskt, ska fara och köpa nytt smink eftersom mamam kastad mitt,
sen efter de ska jag, tvillingsyrran och en av mina brorsor fara till storasyster och där ska vi bli fotade för någon reklam. har faktiskt ingen aning om varför vi ska till syrran och bli fotade hos henne, men de får gå.
och vill egentligen inte va med men mamma tvingar en och de går inte tat komma ur.


Och ikväll blir en tidig kväll för mig, för imorgon ska jag jobba från 7 till 4. inte taggat men pengar,
och egentligen är det ju bättre om man tjänat ihop dom själv sås lipper man va skyldig!;)

ska ta och fika nu och sen fara ner till stan. puss//LINN

BTW går inte att ladda in någon bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0