20 mars 2010.

Blev inget att vi skulle fotas idag för att så många var sjuk,
så de ska bli imorgon klockan 2 och då är inte jag med eller så skulle dom vänta tills jag hade jobbat klart.

Fick ockås veta en del som skulle va med, och de var: Jag,Tvillingsyrran, 2 av brorsorna, en av brorsornas tjej, deras barn och storasysterns barn. Och vad jag tror så är det storasystern och hennes kille också.
så sammanlagt blir de typ, 10 st, javisst vi är stor familj ^^
har ju 5 syskon:)


sitter här vid datorn, diggar musik och väntar på att jag och pappa ska fara och handla.
hitta på något ikväll? finns på mobilen. 0734-356181 eller msn [email protected].! puss//LINN

Ingen bild går att lägga in nu heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0