18 mars 2010.

Godmorgon..

Somnade efter att jag hade skrivit förra inlägget i bloggen.
nu kommer jag tyvärr inte kunna sova inatt undra hur det egentligen kommer gå på provet imorrn, inte pluggat och kommer förmodligen inte ha sovit nått.
Fast eftersom jag har dålig hörsel tar hon ändå bort hörövningen för mig, men resten då?

Och på tal om inget så ska jag till tandläkaren imorrn och titta om hål, och sen ska jag dit på m¨ndag och onsdag nästa vecka också. inte taggat alls.

OCH som ingen kanske visste så fotograferades jag och min tvillingsyrra då och då när vi var mindre till någon reklam,
och nu efter några år så ska vi fotograferas igen nu på lördag med en av brorsorna den här gången.
och tydligen så fick man nånting för det nu.. haha jadu, taggen ;)


puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0