17 mars 2010.

Hemma nu, va med ganska roligt folk, kaxiga men roliga? ^^

näe, men dom är roliga de lovar jag dig, och va hände med jag och basket?
haha det gick ju sämst idag, och vi spelade aldrig tills jag vann för jag gav upp.
Nästa gång så vinner jag oh de sätter jag en 10a på!

Imorrn blir det skola, ska sitta i hurten hela dagen så slutar tidigare än alla andra,
känns skönt och inga lektioner heller för den delen.
måste erkänna att vårt shema har blivit slappt, vi har ju halvklass på nästan allt, så varannan vecka är härlig!
om man bortser från tisdagar då man börjar 8 och slutar 4...

får bara sitta till 10 så måste sluta skriva nu och va social med folket puss//LINN

jag har aldrig varit och kommer aldrig bli normal, acceptera mig såhär;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0