8 juni 2010

Godmorgon,
galen morgon har jag då haft de, låg och sov hur skönt som helst så kom mammas kusin från karlskoga (Jan) och skriker att jag ska vakna, drar upp rullgardinen och drar mig ur sängen, haha pigg vart jag då, men intefan hade jag träffat han förut så visste inte vem de va först^^
Han va då en härlig person iaf, lite crazy^^
Hans son va typ likadan.


ska göra mig klar och sen försöka få tag på ekke och se ifall han ska stanna på stan så jag kan träffa honom,
annars bär de av till rebecca :)
+MATCH ikväll. puss//LINN


Kommentarer
Postat av: johanna

du kan bara säga samma sak,saknar dig som fan<3

2010-06-08 @ 17:15:01
URL: http://johannnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0