27 juni 2010

Jippi. ännu en ntt jag inte komme rkunna sova.
Jäkla skräckfilmer.
såg en igårnatt också och då vågade jag inte gåt illbaka till mitt rum,
men senare på natten tog jag min hund Nova och sprang in på mitt rum (Yess jag är livrädd)
trots mamma sa att jag inte skulle se den eftersom jag är mörkrädd så va jag envis och fortsatte,
samma sak nu pappa sa att jag inte skulle se den här (vet inte vad dom heter)
men nog skulle jag se den, så nu sitter jag som fastklistrad på ett ställe,
tönker inte röra mig härifrån och inatt blir de att sova i soffan precis där jag sitter^^
Jag är inte töntig bara mörkrädd för de hänt saker för mig (i mörkret)..

 bästa skräckfilmen jag sett ;]!!!

 bara äcklig ALDRIG MER

puss//LINN

ingen av dom filmerna såg jag inatt

Kommentarer
Postat av: Patrik

den första filmen suger men den andra har en bra handling fast den är dålig eftersom den är så överdriven :/

2010-06-27 @ 04:59:49
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0