24 juni 2010

imorse klockan 10 va man i stallet, tog in gjorde iordning hästar och sedan red vi alla 18 iväg på varsin häst till degernäs där deras bete är.
allt gick prima och något galna hästar där ett tag då i hade släppt dom. lyckliga att få komma på betet kan jag lova!:)
bilder kommer nog sen då jag fått eller tagit. får se.

Snart då mamma kommer hem far vi och handlar och sen ska jag rida hästar igen,
får se hur de går, då förra gången jag red en av hästarna så stod hon helt stilla och kopplade bort allting,
hennes hjärna var alltså helt bortkopplad. skriver mer om de sen:)

ska duscha nu puss//LINN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar på något roligt idag då, själv ska man städa :o

2010-06-24 @ 13:18:58
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0