24 juni 2010

Hemma nu, gick riktigt bra att rida, trots att jag bara skritta och trava lite,
men jag vann över henne, först stod hon bara och skutta vägrade gå ALLS,
sparkade mot skänkeln och så för att slippa gå men jag fick henne fram och littslut lyssnade hon av att jag bara använde rösten så tog bort sporrarna och de gick hur bra som helst!
använde som sagt bara rösten och hon gjorde exakt som hon skulle på en gång;D

när jag juste ridit klart fick ajg ett sms,
som jag långt ifrån ville ha,
vilka jävla rykten och satan så irriterad jag blir på folk som bara HITTAR på.
och så fuult av dig åh ba "me ajg drev bara med han"
smaaart?.. långt ifrån...

är på dåligt humör ska ta och göra något annat puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0