23 juni 2010

Nyss kommit hem från en ute kväll med Linnéa,
helt underbar dag/kväll/natt de har varit!
och massor med skratt,
och inge liv har vi heller, helt flum och blonda.
men leev livet!

I alla fall jag och Linnea drog vid halv 11 till stan och gick där ett tag,
satt på max och va helt dum i huvudet,
gick/cyklade sedan på "cyckele" till röbäck där vi stannade för att jag skulle lära mig nånting som inte va så bra.
jag kan erkönna att jag va ganska så blond där, finns film.
på slutet gjorde Linnéa dans, underbart finns också med på filmen sist!
lägger in den då jag lagt in den på youtube.
efter ett tag kom hennes mamma och jag cyklade hem.
sitter nu är helt Emo för att hon farit hem, sjukt tråkigt.
puss//LINN blev inte mycket bilder.










måste bju på bilder då de va så lite, men hahaha snygga XDXD //LINN

Kommentarer
Postat av: linneo

hahah tur att vi bjuder på våra bahhuvuden också!<3

fan, vi är kung!

älskar dej mest linn!!



måste ju lägga in när vi dansar:]

2010-06-23 @ 01:52:14
URL: http://linneojonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är ju sjuk alltså :],*

2010-06-23 @ 02:18:12
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0