20 juni 2010

Nyss kommit hem från match, Grymt bra jobbat tjejer!
Inga avbytare men vi fixare ändå,
spelade bra!
men tyvärr vann hörnefors den här gången med 3-1.


Igår kom Eimante hit, älskling!
Vi drog till nydala tittade på match men det började spöregna så vi for hem till mig åt middag och sedan ner till stan. Där träffade vi Ekke,Leo och Alex.
Satt på donken och chillade, sen gick vi och hyrde film och såg hemma hos mig.
Scar, aldrig mer att ajg ser den filmen, fyyyfan så äcklig:S
FOLK SOM GILLAR ÄCKLIGA FILMER, (Cuttar upp varann typ) så en bra film för er!

Nästa helg min tur att fara till bjurholm igen, får se om jag sover där, vilket jag tror att jag gör,
sen kanske bjurholm på onsdag också.!
nu jäklar taggar vi resten av sommaren TSM EMMA!!





 jag måste ju bjuu ;)



blir inga fler bilder för er nu puss//LINN

Kommentarer
Postat av: Anonym

första bildeN:OOO

bort>:OOO

bajs linn:(

<3

2010-06-20 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0