1 maj 2010.

Jag är trött,
grymt trött, klockan är bara 10..
borde nog sova snart fast ajg ska till tandläkaren halv 10 imorrn och sen har jag ingen skola,
men läxooor... jävla skiit. vrf gjord ejga bara inte allting då de skulle göras, men lätt att va efterklok!

Tagga fredag med Linnéa, party då barnen gått och lagt sej!haha
Ska vara barnvakt åt typ 4 barn? crazyyy!

Och jag kom på att jag inte kan träffa Ekke förän nästa vecka eller om typ 2 veckor? vilket jävla liv,
saknar ju min vän vi ses ju knappt längre;/, och saknar Eimante så gymt mkt som jag egentligen skulle till i helgen men näe inte blev de av:/ föräldrar kan ju ta sej ibland.. eller väldigt ofta!

ska va lite social med folk som skriver nu och sen sova, puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0