1 juni 2010.

Gomorgon!

Det får bli ett tråkigt morgon inlägg idag,
Mamma väckte mig kvart över 7 och sa att jag ksulle cykla till skolan så gick upp och gjorde mig klar eftersom jag verkligen trodde att jag börja 8, när jag står och fixar mig i mitt och syrrans rum vaknar hon och berättar att vi börjar om 2 timmar..
tror någon ärligt att jag blev glad då?
somna någon gång vid 2 inatt och vakna vid 7 för att fara till skolan,
när men då kunde jag har sovit  ut mycket längre och va mycket piggare...
aja, sista gången de här kan hända i alla fall!!


slutar 4a idag så blir ett inlägg väldigt sent idag,
och kommer förmodligen inte skriva direkt efter skolan heller.

HAR BILDBRIST, kommer bara komma upp gamla bilder åd jag har den här datorn
puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0