1 juni 2010.

Tjilevippen!

hemma från en lång skoldag slutade 4..
har haft några timmars hål därimellan också så jag olivia och Jessica for till stan och tittade på kläder.
Jessica Köpte Klänning (snygg)!!300kr på H&M
Jag köpte en vamlig randig tröja men något på axlarna^^ 200 kr på H&M.
köpte även en puderfoundation som jag inte tagit kort på.

vi tittade på skor och tog lite kort i spegeln på gina^^.

cyklade sedan tillbaka för att ha matte lektion. 

hade sedan slöjd då vi inte gjorde nånting alls..

kom sen hem tog 2 bilder, (osminkad som jag varit heladagen)..

nu ska jag va social med folk och sedan fara ut och springa:)
smsa? 073-4356181!puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0