9 juli 2010

Så sjukt trött jag är,
ingenting blir ju bättre av att man hade 2 st hängandes här nästan hela natten,
fast dom drog då jag jag grymt trött och låg i sängen,
och för att ajg sa att mamma och pappa var vaken och satt i köket.

har inte sovit mycket alls inatt och idag blir en LÅNG dag,
IDAG:

*Dusch snart
*Göra mig klar
*Fara och hämta ut pengar med mamma
*Åka buss med alex till vännäs
*Va med folk där, så händer mycket som gör en trött^^
*Sen åker Alex hem någon gång på kvällen
*Jag vet inte vem jag ska va med då..
*Ska vänta på mamma som komme roch hämtar mig på natten nån gång.
*Sedan hem och sova.

lät inte jobbig, men jag lovar jag kan knappt hålla mig vaken nu.
puss//LINN


Kommentarer
Postat av: linneo

du ska vara med mej :D

2010-07-09 @ 17:21:57
URL: http://linneojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0