5 juli 2010

Kan ju börja med att säga att Rebeccas moppe INTE mår bra just nu,
verkligen inte. först körde jag och rebecca ner till bölesholmarna och grillade med folk,
sen tog veden slut så vi satte och 3 på en moppe och körde och hämtade, gick bara FINT!
när den tog slut igen så satte vi oss alla tre på hennes moppe igen,
tävlade med philip som hade cykel,
men så kom leran och woops så krascha vi, emma flög över mig,
moppen över benet fick också rebecca över mig och där låg vi i leran.
men gick bara fint förutom att nu värker både min högra arm och mitt högra ben.
Och skillade som vi va körde vi alla utan hjälm..

efter ett tag lånade Cronken moppen,
och woops så krascha han,
fram blinkersen for in typ försvann i moppen om ni fattar,
hela vänstra sidan repig och aah... de va typ de som hände.

först då vi krascha for hela styret snett,
men de kunde vi dra tillbaka med några starka personer.
så de fixa sej.
men nepp den mår inte bra nu efter andra kraschen.

kvällen va bra iaf,
grillade och hade de mysigt,
snackade desutom med Dennis som far till bulgarien på morgon klockan 6 idag/imorrn,
kommer ju sakna honom, men han får ha de så bra där ;D

ska ut igen nu,
med med syrran och hundarna, hare puss//LINN  

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha precis,

men grillning var ju bättreän bio:D

2010-07-06 @ 01:30:08
URL: http://emmanormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0