3 juli 2010

Legat ute och solat nu, blivit BRUUN!,
blir brun hur lätt som helst, så nu jäklar ska jag börja sola varje gång solen är framme,
se upp, jag kommer va brunast!;)

Fredag och lördag har varit UNDERBAR,
älska bjurholm.
Vi följde med Sebbe och terra när som skulle bara och satt på en bro som jag va livrädd för,
några meter övanför vattnet, smal bro..
Då kom klart Jonte och skulle skrämma livet ur mig,
ingen lycklig Linn då inte.
Kommer lägga in bilder lite då och då sen bjurholm,
sen så får emma skicka hennes bilder också.

Ikväll wheels med linnea, underbart!
puss//LINN

     

  

;**;*;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej redan:(

kom tillbaks!

<3

2010-07-03 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0