28 juli 2010

Igår kväll va lungt och skönt,
men de händer ändå jämt saker då jag och Linnéa är med varann.
Linnéa kom hit vid middagen, och då åt vi, sedan for vi ut och panta burkar för att köpa energidryck och kakor,
för jag var NÅÅGOT trött.
Vi satte oss på TC och hade "picknik" medans några satt och stirra på oss en liten bit ifrån^^
efter de cykla vi till stan för att Linnéa sen skulle ta bussen därifrån hem som gick 21.50,
men då träffa vi några norskar som glatt vinka åt oss, och jaa blblblbal på de.
Träffade även Min älskade saknade Jessica som satt på stan som vanligt,
och Burken flög bakåt med cykeln, (fett roligt).

I alla fall min älskling drog hem med bussen och ajg fick cykla hem,
men efter de att jag kommit hem så for jag ut med Amel,Cronken,Rebecca,Emma och min tvillingsyrra till halv 1 eller nånting sånt. sedan blev de för mig att va social med annat folk på datorn, sms och annat.
till halv 5, så jag är trött nu..

FIlmer kommer föresten sen på mig och Linnéa,
måste ladda in dom ¨på datorn först. puss//LINN


Kommentarer
Postat av: linneo

snygga norskar * :]

2010-07-28 @ 13:40:28
URL: http://linneojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0