24 juli 2010

Igår!

vi kom till Angsjön vid halv 9 kanske?
I alla fall så gick vi bara runt där och gjorde ingenting,
träffade grymt många man kände där,
efter ett tag gick vi upp till Rickey och såg på film med massa folk.
gjorde typ ingenting annat, kul eller inte?
mysigt att umgås med alla men tråkigt måste jag få säga att de va^^


Ikväll har jag inte gjort någonting,
duschat, suttit vid datorn, tittat på tv och som är ganska ovanligt så har jag smsat men massa folk.
Imorgon vet jag inte vad som händer,
vill träffa jessica men vet inte om hon är hemma och får inte tag på henne,
så får se vad som händer, kanske bara är hemma imorrn.

och bilderna på mig och Linnéa är aldrig okej då dom är tagna på natten.
 haha Rickey kom med tändaren framför ;O
Linnéa och Eimante på bryggan!<3

puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0