23 juli 2010

Vad jag gör uppe nu har jag ingen aning om,
är så trött och är ändå inne på msn, bloggar smsar och ser på tv.
jo klå den ni, jag kan göra flera saker sammtidigt;);););)
Känner mig även så seriös när de gäller detta inlägg,
har inte lust att va seriös, jag bara flamsar och babblar på,
vilket jag gör i verkligheten också, vet dom som känner mig.
tjolilililidooo, nä men jag ska nog stänga ner datorn och smsa och se på tv istället,
så försvinner en sak, sen nästa sak som försvinner är väl tvn,
så bara mobilen kvar;) intressant vaaa? jo vet..

haha nej men nog för mig, puss//LINN

  Kolla här kör vi seriöst!!





 Linnéa väntar vårt barn;)



puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0