21 juli 2010

Hejsan alla söta.

Kom hem för ett litet tag sen och har varit med Linnéa, Tim och Hampus.
Började med att jag och Linnéa egentligen skulle ta och vakna 10 och gå ut och gå,
men de vart inte av, vi vaknade 2 istället och gjorde oss klar, for ut vid 3 och cyklade.
Mot stan där vi gick runt, testade galna kläder, och gjorde massa knäppa saker.
Tillslut kom Hampus och Tim och då började det lugna.
satt bara överallt, dom va osociala sa typ ingenting, hur mycket jag och Linnéa än snackade.
Tillslut vart vi hungriga och på dåligt humör,
så vi gick runt, tittade på saker då dom dragit och va sura;O..
cyklade hem i MOTVIND, drygt...
åt tacos då vi kom hem och satte oss vid datorn helt slut..
Storstumpan har farit och jag ligger i sängen fortfarande vid datorn helt slut.
blir tidig kväll och ska ta hand om mig själv ett tag.. puss//LINN

BILDER KOMMER!

Kommentarer
Postat av: linneo

sv : Hahah ahjo jävlar ;p

Men tur de alltid hände rnågot iaf ;D

Svergies busigaste!!<3

2010-07-21 @ 21:14:44
URL: http://linneojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0