14 juli 2010

Fortfarande kvar i Vännäs efter att ha missat alla bussar som gått hem,
hahah ganska cleean, blir ännu en natt med Linnéa fast hos mina kusiner,
ska sova i lillstugan så hämtade Linnéa eftersom jag är mörkrädd ;O

vi har varit ute heladagen och busat,
cyklat runt och åkt bil med sebastian som kom och hämtade oss på shell,
busiga är vi kan jag lova.
gick hem till Linnéa nu mitt i natten och åt lite sen nu snart ska vi ut coh åka bil med sebastian igen,
sen imorrn ska jag hem 11.10 om bussen gick då, direkt jag kommit hem blir de tandläkaren,
jäkla helvette, sen lägger jag in en till film på mig och Tokfia,
Mongolider Del 2!

Vet att ni längtar,
men VADFAN KOMENTERA!!

puss, ska sociala mej med folk och Linnéa som sitter vid Ekkes dator ;)
FUCKKKKK VAD JAG SAKNAR EKKE.../LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0