11 juli 2010

inte skrivit på 2 dagar nu, illa.

har varit i vännäs hela helgen,
första dagen va jag med Alexandra, Elin, Leo, Axel och arnold.
ganska lugn dag och så, träffade även Moa, sjukt längesen!
for hem på natten nån gång.

Lördag for jag in och va med Linnéa,
sen öven Amanda Aalex och Olivia.
Först gick vi runt, snacka och så,
senare på kvällen hände lite saker, träffade massa folk,
gick med killarna till ngn fest, men vi drog lika fort som vi kom dit,
En av oss (säger inte vem) fick lite problem,
vet inte riktigt hur de blev, men hon kom tillbaka sen då jag skulle hem på natten.
Hade grymt skoj.

Skulle även dit idag men blev inte, stod på linnéas blogg att hon skulle till rickey,
och då skulle jag egentligen träffa tobias men orkade inte fara (sry tobbe).
men sen så bev de inte att hon skulle till honom så aa..
men hon kommer typ hit ikväll och ska sova här om de går för hon ;D
GRYMT!

   haha sliten


Kommentarer
Postat av: linneo

UNDRA VEM SOM FICK PROBLEM :O

måste berätta en sak senare ikv som hände när du for.. hehe (a)

DRAMA(L)



sv: för jag tog ganska mycke kort:]

2010-07-11 @ 17:49:22
URL: http://linneojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0