8 Augusti 2010

Jiipppiiii, jag (L) kryckor igen?..
jag måste lära mig att vila ifall mitt lår ska bli bra.


stod i mål idag på matchen, och ska jag gå klart denna säsong,
så ALDRIG mer i mål, de ber jag mitt liv på!
Aja, gick åt helvette, vilken dom andra tydligen inte tyckte men förlora med 2-1 så enligt mej (HELVETTE)!!
Aja, jag ska fika lite nu är hungrig, sen får vi se ifall jag drar mig mot stallet där jag ser på tävlingarna som är kvar, sen skulle jag va med becca men jag ska vila nu,
och är galet trött..


Påtal om ingenting, vartfan är solen då de är 22grader ute?
ge tillbaka solen förfan, jag är INTE brun och de behöver jag va,
solarium nästa!!

puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0