7 Augusti 2010

Så jäkla slut,
kommer sova som en stock inatt,
Sov inte mycket i stallet,
for hem på morgon, direkt jag kom hem tog jag cykeln till ett annat stall, där jag red två hästar + va och bada med dom. Efter de cykla jag hem fick skjuts till Surf igen där jag red Hebel i skogen otroligt lugn och fin inte spänd alls, men SATAN så varmt de va ute, va ju död innan man ens satt sej upp på hästen,
efter de sadla av, borsta, ta ut han och sedan ta in kaktus för att gör aiordning honom och rida,
väldigt ensamt på ridbanan så han gnägga för fullt tills han fick sej en kompis och Zandra red med oss.

gjorde lite saker i stallet efter jag släppt ut honom och jag va döööd,
så jävulst varmt ute. Sen va de dags för mig att cykla hem,
duscha och nu sitter jag här, helt slut och har fotbollsmatch 11.15 imorrn.
Men samtidigt känner jag mig väldigt duktig som håller igång helatiden!;D

bjuder på 2 bilder sen jag va och bada puss//LINN

  

Kommentarer
Postat av: linneo

dummis

2010-08-07 @ 22:03:10
URL: http://linneojonsson.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja de kan ja lova att jag också gör :(:(:(

2010-08-07 @ 23:01:17
URL: http://emmanormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0