31 Augusti 2010

KLart som vanligt kommit hem från skolan,
hade idrott sista lektionen UTE i spöregnet, underbart vart galet blöt.

Vi har börjat ha Teknik nu också,
och fick en ny lärare som är galet skön,
+ att vi fick frågepapper och alla trodde att jag va blond och inte skulle kunna klara papperet.
Läste första frågan och kunde de såklart så blev överlycklig (typ) för att folk inte då behöver tro att jag ä blond.
Men klart så ska jag skrika svaret och tycka att jag är bra som kan,
Men där blev jag helt pantad igen.
ibland är de svårt alltså;]


Och nu snart kommer jag allvarligt få sveriges största utbrott på min mobil,
en har börjat starta om sej själv hela tiden,
kan va när som helst, va djag än gör, när jag inte rör den osv, spelar ingen roll den går till att bli hel svart sen kommer texten samsung upp efter de hoppar den över pinnkoden och kommer till start sidan. HELVETTE,
hoppas som fan på att vi beställer en ny telefon idag, som skulle bli för veckor sen.. RYYYYCCK

puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0