3 Augusti 2010

Jag ha rnyss kommit hem från stallet,
Imorse vid 10 tiden for jag + massa andra hästtjejer och skulle rida hem ridskolehästarna,
Något tjocka dom hade blivit, men de är lungt vi tränar bort de;)
Kaktus var något seg, mest pågrund av ont i hovarna, men i vanliga fall är han inte så snabb heller.
på slutet då vart de fart på han och jag fick hålla han istället, men de är bra med fart på han.

Idag hade jag inte tänkt göra nånting pågrund av att jag inte är frisk,
ska bara ligga hemma och vila, (tjocka mig också)
och Imorrn ska jag fara och rida Kaktus igen, låret värker som fan men de får jag ta,
+ fotbollsträning på torsdag och match söndag och ridning varje dag.
VEM TROR ATT MITT LÅR KOMMER BLI HELT BRA TILL SKOLAN BÖRJAR?
Faktiskt inte jag^^...

ska sluta babbla och gå och vila nu,
de är fint väder ute så blir jag less på att bara ligga tar jag ut hundarna till grusgropen och fotar,
sen cyklar jag nog iväg till hästarna och fotar dom. puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0