29 Augusti 2010

De va tungt för oss första halvlek på matchen,
vi va slöa, såg ut som om vi mest ville sova och inte vinna matchen,
men vi tog igen de andra halvlek.
vart 4-1 i matchen, men nästa match blir vinst!


Ska snart gå och lägga mig,
första gången i tid, (menar de den här gången)
skola imorrn och slutar typ sent,
efter far jag nog till stan sen har jag träning på kvällen,
börjar ju även med läxorna imorrn, känner inte taggad alls på att börja jobba livet av mig igen..
ha de bra puss, //LINN

TÄNK NÄR MAN GICK I SÅNNA HÄR KLÄDER..
Nu äre vinterkläder fram fan..

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det är tragiskt att man måste fram med vinterkläderna redan :/

2010-08-30 @ 14:43:40
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0