29 Augusti 2010

När jag liks sitter vid denna tråkiga dator, kan jag skriva.
menar, vad är det annars man gör om man inte är ute?
Hur tråkig datorn än är, så är det den eller Tvn man fastnar vid.Oftast datorn.
 .

Och med dom 100 bilderna jag tänkt framkalla så ska jag och mamma någon dag fara och köpa 3 stora ramar där jag sen ska sätta in alla bilderna i, som kommer ta upp hela min vägg,
och bilderna jag har uppe nu med mig och Amaretto (häst) på en tävling tänker jag inte ta ner,
utan dom ska ag bara byta plats på, men dom stannar kvar på väggen!
RIBBA Ram  Bredd: 72 cm Höjd: 102 cm Bildbredd: 70 cm Bildhöjd: 100 cm Passepartout innermått B: 49 cm Passepartout innermått H: 69 cm   en sån stor ram, (inte den)


ska äta nu snart sen ner på IP för samling,
efter de bär vi oss av (laget) till bygdeå för match;)
puss//LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0