24 Augusti 2010

Inte värt alls att fara och spela minigolf då vi slutade 45 min efter vi kommit dit,
+ jag spelade inte ens, satt bara med Rebecca och snacka sen for vi till böles för att träffa cronken,
träffade ven Tim där, men såklart så skulle dom leka lekar så vi fick inte va kvar.
körde till Tc för att se alla små 7or, och jaa dom va SMÅ, kortare än mig och såg förjävliga ut,
skojjar inte.. usch skolan är hemsk som fan nu!
nog för att den redan va de men hemskare.

Börjar halv 9 imorrn, nu börjar skolan på allvar,
suuug mig, eller nånting sånt.
börjar i alla fall med slöjd, och som tur är så flyttade dom fram tiden.

nu ska jag gå och slöa i soffan, va social med folket som skriver och sen ska jag ut.
får se vad jag hittar på:) puss//LINN

BILDBRIST!! har bara gamla bilder på den här datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0