22 Augusti 2010

När jag väl va i bjurholm klockan 9 på morgon så var inte sebbe där på busstation som han skulle va,
så jag gick till honom och va blöt som fasen då jag kom dit.
han låg såkleat och sov också, men vaknade väldigt fort.
men gick och la sej i sin säng sen efter att ha sovit på soffan,
socialt? nej.
men så la jag mig också och sov eftersom jag klivit upp på tok på tidigt.
vi gjrode inte så mycket, såg tv, såg på film och typ va bara inne,
Jonte kom senare på dagen och vi såg the hills turns red.

Sen skulle jag ta bussen hem men den kom aldrig!!
så fick gå tillbaka till sebbe och va dör till sista bussen gick istället..
senare idag,, vid 4a har bjurholm och teg match i röbäck och den ska ses!
ska dit med Amel, sen så kommer ronja och sofia också va där typ,
för sebbe skulle träffa dom så ^^
haha men ska gå nu, fika lite och somna om .] puss//LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0